W takim przypadku należy nie przyjmować przesyłki od kuriera. Jeśli przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, odmów przyjęcia przesyłki i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej wysłać nowy towar lub zwrócić zapłaconą kwotę. Dokładniejsza kontrola paczki możliwa jest dopiero po dokonaniu płatności i podpisaniu dokumentu przewozowego. W rzeczywistości kurier nie musi uczestniczyć w tym procesie, ale możesz poprosić go, aby zaczekał, aż sprawdzisz przesyłkę. Jeśli kurier się nie zgodzi, pamiętaj (lub przypomnij mu), że w przypadku uszkodzenia będzie musiał ponownie przyjść, aby spisać protokół uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia i spisania protokołu przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy Ci w procesie odesłania towaru do naszego sklepu oraz z załatwieniem całej sprawy.
Czy nasze odpowiedzi nie pomogły Ci?